Wednesday, June 23, 2010

Cofee

tghari tadi tiba2 teringin nk minum cofee bean..x tau nape..standard hujung2 bulan ni mesti teringin nk mkn yg mahal2...biskut famous amos pon dok berlegar2 dlm otak sbb masa p putrajaya ari 2 la..x lepas nk beli (kenangkan budget yg makin constraint). tapi baju bleh plak beli heheehe.

tiba2, Alhamdulillah claim milage p PD ngan hp claim masuk..apa lagi tghari cepat2 aku cargas ke jusco. lagipon mmg ada niat nk duplicate kunci keter sbb satu da rosak.

remote baru kereta (hilang originality baby PHT)

lepas duplicate kunci, terus masuk ke cofee bean dan oder hazelnut ice blend ngan kek apentah. tapi sayang la cake 2 x berapa sedap.

hazelnut ice blend coffee & cake

aku ni mmg addicted to coffee ckit. sbb 2 la bila da berduit ni jadi penunggu setia oldtown. kalau bajet lebih, tgk la cofee dunkin donut/ big apple/ secret recipe. Dome pon pnh try sekali je..mahal gila.lagipon Dome x de kt ipoh.

skg ni dengar2 oldtown x halal, kurang la lagi satu tmpt lepak (kt c2 ada WiFi). aku boleh lepak 3 jam kt oldtown. asal ada netbook aku, gambar2 site ( sbb tgh wat documentation ckit). dulu2 plak (masa arwah kak falah ada lagi) old town medan gopeng 2 jadi tmpt perjumpaan mingguan. sembang2, gossip2, even pernah sambut new year 2010 kt c2.

banyak sejarah aku ngan oldtown medan gopeng 2, tp x boleh la nk bgtau kt cni semua. ada yg setengah menjadi memori yg aku ingat smpai bila2.

eeh, rase awal2 tadi citer pasal addicted to coffee, skg boleh terbukak nostalgia plak..cehhhh. rasa2 cm ptg ni nk p cari famous amous kot.. sedapnyerrrr,

dzuli

No comments:

Post a Comment