Thursday, July 29, 2010

minggu yang lembab

mmm...nk start dari mana ek..dari hari kursus internal audit or start ari dtg site semula. start dari datang site semula la ek 28 july. kursus internal audit akan dimasukkan dlm post lain.

okeh rabu aku datang site seperti biasa. lambat ckit je...pas 2 terus pg zone 1 utk tgk end product premix (pon akan dimasukkan dalam post lain jgk). cm biasala..tgk2 apa yg patut, detect masalah2, cari2 pasal ckit ngan subcon. balik opis...settekan sikit paperwork, claim pon da dihantar by subcon, wat la ape2 keje yang pending..site zon 2 pon x masuk..mcm mals je ..letih lg kot.

khamis, ari ni aku pose, bangun sahur, smyg subuh, pas 2 tido balik udahnye mata ketat..x bleh nk bangun, sbnrnye malas nk bangun. yg lagi teruk, aku msg bos aku ngan liza bgtau aku ada hal and dtg lmbt...kol 9 baru aku pg opis..teruknyerrrr... smpai opis, pg zon 1, jupe azahar, sembang2 ngan dia smpai kol 10.30, balik opis..
check drawing road furniture ngan road marking..lepak jap..tiba2...




2 org abang berbaju askar datang, JP&P dr bahagian kejuruteraan awam, datang utk verify claim VO piling..mak aih..saat2 mencemaskan dalam hidup aku sbb yela zaman2 piling ni bkn aku involve sgt, masa 2 aku baru start keje kt cni..
Alhamdulillah days before, en Din call suh cari soil investigation report, so aku tau le tempat segala mak nenek report tu berada.

syukur jgk RE aku, En muzi sudi menghulurkan bantuan yang memang terbaek dari ladang.yang paling aku terharu bila dia yang sibuk2 tolong cari report2 zaman tok kaduk, drawing2 yang da hampir2 berkulat kt hanger....mmmmm...smpai skang aku pkir they are the person that keep me going..

syukur jgk yg 2 org client ni x kerek cm kapten..... ngan mejar.....(nama dirahsiakan). last but not least..depa site visit dan balik selepas berjaya menghuruharakan site aku...


ari ni jgk aku balik keje kol 5 selepas aku hanya tido dan lepak di site office. pegi tesco beli bahan2 untuk masak spaghetti. gatal plak tangan nk masak spaghetti..

kol 6.20pm sampai umah, cepat2 masak spaghetti untuk bukak pose. nk upload gamba, blurr pulak..lense kamera kena majerin kot..hahahaha



dzuli

No comments:

Post a Comment