Sunday, December 26, 2010

kusut

tiba2 aku rasa kusut...bukan sebab aku tak sikat rambut..
tapi pikiran aku yg kusut..
adoi...x suke2
tapi ada kawan penah post kt status fb dia
"mcm tukang kunci, setiap kunci ada anak kunci, setiap masalah juga ada penyelesaiannya"..ewahh
aku harap Allah mudahkan perjalanan hidupku
berkati setiap pekerjaan yang baik untukku
terima amalan & doaku....

punca aku kusut

1) still x de jawapan drpd SPK..
2)kenapa aku da mcm x semagat nk kerja kt Ultimate
3)aku rasa harapan untuk cinta aku kt si dia dah makin tipis, maybe tinggal 0.5% je lagi lepas aku dengar satu cerita (dlm tumblr la....kt cni x best)
4) rasa nk kerja kt tempat lain utk fresh start, semoga segala kekurangan & kesilapan yg aku buat kt Ultimate ni boleh dibetulkan lagi...

semua penyelesaian dia ialah redha sbnrnye kan....xpe...InsyaAllah everything will turn out well
Amin.






dzuli

2 comments:

  1. Salam ... saya ucap terima kasih kerana beri komen dalam blog bangku kosong .. saya masukkan blog ini dalam bloglist 2011 saya .. terima kasih.

    ReplyDelete