Tuesday, January 18, 2011

istikharahku....

saya mendapat tawaran yg ditunggu2 di SPK..
at 1st, sy tekadkan hati utk mencabar keupayaan diri disana...

kemudian, kami menerima increment RM 300 dan kontrak saya dilanjutkan...
saya sudah confuse whether to stay or to go...

kesemua advantage memihak kepada SPK, the flaw is just its too far, Pekan Pahang..8hrs driving from penang.

saya semakin confuse...

istikharah sy yg pertama seumur hidup...
saya bertanya pendapat ibu bapa dan kawan2....
saya sgt confius sehingga x lalu makan

Ya Allah, tetapkan pendirianku...
sesungguhnya hijrahku utk ilmu Mu..
permudahkan segala-galanya bagiku...
selamatkanlah dan berkatilah perjalananku...

jadikan keputusan ini yang terbaik untukku....


sehingga 11.56 am 18/01/2011
saya decide utk menerima tawaran itu...
saya akan terus bertawakkal & berdoa.....


dzuli

No comments:

Post a Comment