Sunday, January 30, 2011

keputusan yang ditarik balik

kesinambungan dari offer SPK, saya telah reject offer itu. sebab
1) weekend tu saya bangun pagi dan sangat confuse, saya rasa tidak sanggup untuk pergi dlm keadaan keseorangan seperti sekarang
2) saya takut x boleh patah balik jika decision itu ialah salah.
3) ntah lah..saya sangat blurr sehingga demam.
dengan mengambil kira nasihat ibu bapa, kawan2 rapat....i'll decide not to go
xpelah
Dr fazillah kamsah kata "Allah akan bagi apa yang kita fokus, bukan apa yang kita mahu". saya akan mencari hikmah disebalik keputusan ini..
walaupon consequences dari segi kewangan saya sangat besar sebab saya telah membeli sebijik Saga FL..InsyaAllah, akan cuba berjimat cermat..
YaAllah, cukupkanlah rezekiku untukku..Amin.


dzuli

No comments:

Post a Comment