Sunday, May 22, 2011

3 idiots

mula2 mmg pernah dengar pasal citer ni. tapi aku dah tinggalkan dunia citer hindustan lama dulu. then tengok video Anwar Hadi pasal muvi ni, dibakar plak oleh najah...

jupe muvi ni kat PC abang..start layan mmg terbaik. what i can say
  1. inspirasi kat student..kenapa kita belajar menda tu, minat/disuruh oleh family/takutkan masa hadapan
  2. mengutuk sikit sistem pendidikan yang nak kita jadi number 1, tapi tak adapt pelajaran tu dengan baik
  3. mengejar cita-cita sambil enjoy the view
jalan citer yang ringan, tapi banyak maksud tersirat, x banyak lagu dalam hujan/golek2 /atas ketaapi..
mmg citer hindi moden..

sapa yang belum tengok..bolehla layan..x rugi hehe

poster ngok ngek ckit :-)


dzuli

No comments:

Post a Comment