Saturday, May 7, 2011

it's getting closer

InsyaAllah dalam 2 minggu lagi aku akan menjejakkan kaki ke IJM
sangat nerves
walaupun keputusan da dibuat
aku masih confuse,
bukan ape its like a big question "Ini ke peluang yang aku tunggu?" ngan "betul ke apa yang aku buat ni"

then terbaca satu quote dlm facebook "three things in life that, once gone never comeback...: times..words..opportunity..." (credit to khairul azwan @ awang)
kena take the risk to grab the opportunity kan..
Then I let Allah decide everything for me because He the best planner..

persediaan..
  1. da cari rumah sewa. nama h/mate kak azma, lecturer KLMU. setakat ni she seems like a nice person.
  2. sedang pulun jugak la siapkan site diary utk setahun, settlekan keja kt UBSB ni sikit2 yang mampu.
  3. barang2 belom kemas lagi ni
  4. enjoying the moment in ipoh with my friends here. (food, scenery, environment,astro haha)
  5. rasa nak balik umah kejap sebelom cargas ke kajang sbb ada ura2 mak ngan abah x bley antar aku..(i'll manage this since I'm a big 27 years old, abang pon ada..InsyaAllah ok kot )
  6. err..tu ja kot
harap2 semuanya oklah...sekarang dalam proses berdoa banyak2, bertawakkal dan menyiapkan minda

lagi satu harapan, semoga aku tinggalkan semua yang buruk dalam diri aku kt ipoh ni, aku lupakan semua benda yang boleh buat aku step back/not moving foward/live in memories

apa2 pon..senyum x perlu kata apa2..:-)


dzuli

No comments:

Post a Comment