Friday, May 20, 2011

movies lagiii

di saat2 akhir aku nak tinggalkan ipoh ni...dan jgak la tengok 2-3 movie..

last weekend aku tengok kongsi. sebab dia aku telah diracun oleh preview dia yang nampak cambest.
walaupon aku da baca review yang kata citer ni so-so sahaja..tapi aku buang gak RM 13 p tengok..
err...bolehla tahan..lawak mmg ye..sampai taraf spastik pon ada, x logik pon ada..biasalah movie kan..
jalan citer sangatlah longgar, x tau kenapa, bagaimana, ada orang kena pukul, tembak, tikam..ending lagi la hampeh... xpe lah support local muvi kan...



pas tu.dalm keboringan dok opis, aku layan online citer ninja assasin. citer ni tahun lepas lagi kuar. sekarang aku gatai nak tengok sebab nak tengok lee joon. rupe2nye lee joon jadi watak rain masa muda..chettt sikit bebenor, ingat jadi orang jahat la. tapi aku banyak skip haha..faham la juge sikit. tapi bab bunuh2 dia mmg heartless..geli pon ada..huhuuu

ni bukan poster..tapi nak tunjukkan lee joon itu


yaaa..dan semalam aku tengok filem yang ditunggu2. Nur Kasih the movie. mmg berbaloi2 bayar 11 hengget dan pusing2 cari parking sbb semalam ada J-Card day. mula2 mmg bosan. dalam hati.."ekelleh cm drama je"..makin nak hujung makin best..best...dan BESTT...ending yang unexpected..mmg syok arr.. last sekali audience tepuk tangan tu...




 last day at Ipoh...InsyaAllah, panjang umur bertemu lagi

dzuli

No comments:

Post a Comment