Friday, May 27, 2011

sekarang ini

hari ke 4 menjadi warga kajang
lagi dasat dari ipoh kot
p giant pon kena tol...
ye lah..aku x mahir lagi jalan2 dalam ni..
serabut ckit sini...
tapi rumah agak comfort la..x cadang pon nak pindah rumah or what
cume tingin nk pasang streamyx kot
wat masa ni xde istilah lepak2 or kuar malam cam dulu
geng pon x dak...lagi pon serabut aah...takut pon ada sbb tak familiar lagi
rindu ipoh..mee kicap, pasar malam,dataran huhuuuuu

kerje....hahahhaha
syukur tadi dapat tugasan sikit...at least 9.00-12.00 tak la dok mencongok kat meja
wat work program untuk genset stimulation..
insyaAllah 7/6-9/6 kena p tengok.
malam sehh...takot la..nun kat nogori sane...
kalau mak tau mesti bising
xpe la..mak doakan anak pompuan mak ni mencari ilmu dengan selamat

sejak xde astro ni
my taste totally change
aku layan drama nora elena sehhh
best gakk
aaron aziz...walawehhhmenjadi every girl dream to have someone like him
tapi memang aku totally addicted
sekarang x busy buleh la...busy karang nasib kau la..nora elena pon ntah mana2 peginye
tapi aku rasa citer ni x banyak episod lagi
sbb ada iklan citer nora danish tu..

dah tak tau nak citer apa dalam blog...
xpe la..nnti aku post entry makan kat david dinners
jupe sekinchan ikan bakar..tapi x de geng nak p try..
oohh..bagus untuk kesihatan perut hambe..

nora elena is adaptation dr novel ini..aku da tempah novel ni hihiiiiiii

dzuli

No comments:

Post a Comment