Saturday, June 18, 2011

hari abah

 Fathers Day today..
selamat hari abah untuk abah saya en suleman
en suleman bukanlah seorang dato' atau businessman berjaya
en suleman juga bukanlah seorang pegawai kerajaan gred 42 keatas ataupon jusa
En suleman hanyalah seorang pegawai felda
yang membersarkan 4 orang anaknye dengan satu income sahaja

En suleman yang hantar kami ke sekolah hari2 (mak saya x pandai bwk moto/keta)
En suleman yang bagi duit belanja (mak saya suri rumah sepenuh masa)
En Suleman belikan saya kamera pertama dalam hidup saya (masa dapat no 1 darjah 2 biru)..kamera jenama canon uolsss...masa umur 8 thn gwa pkai canon...
En Suleman marah saya sebab tak mau sambung degree dulu (thanks abah)
En Suleman belikan saya kereta pertama (PHT chan yang diamanatkan kan najah plak)
En Suleman sanggup naik bas dari perak sbb nak pegi konvo diploma saya kat kuantan

our relationship tak la macam najah and abah
but I adore him so much

THANKS a lot...my Abah







dzuli

No comments:

Post a Comment