Sunday, June 12, 2011

weekend ini (da berapa entry tajuk ni)

minggu ke 3 kat kajang
minggu 1- happening
minggu 2-happening jugak
minggu 3-pening...

bosan sehh...
aura bosan tu aku rasa masa malam ahad tu
tak pernah (jarang sangat) aku dok umah
paling cikai lepak ngan kak syidah kat dataran
kalau kt kampung lagi la seronott..
ni aku sengsorang kat rumah
Astro xdak
broadband lembab
yaaa...ini adalah entry ala2 tak bersyukur
Astagfirullah..

tekanan makin terasa pagi ahad
tibe2 Rofardi mtk tolong aku datang opis
dia ada presentation penting esok

hahahaha.....tengahari lepak ngan zu ngan member dia jap kat bangi
sementara tunggu kol 2 nak p opis aku lepak kat kopitiam "tepian Bangi"..roti bakar dia sedap gila..
pas tu p opis tolong mamat tu..ala simple je tolong binding report
ok lah tu..balik dari opis aku p survey bandar kajang sebab esok ada meeting ngan MPKj
pegi jalan2 kat metro point..nak carik kedai buku..hampeh x de
makan la hot and roll...sedap sehh

lepas tu aku pegi giant..basuh keta ngan beli barang dapur
lengkaplah sudah weekend utk orang tipikal cam aku ni..


bila saat bosan camni aku akan terpikir...bila aku nak kawin
kalau time heppy aku x pkir pon pasal kawin
oleh itu aku kena selalu happykan diri
macam barney & friends
sekian..

dzuli

No comments:

Post a Comment