Saturday, July 16, 2011

Floria Putrajaya- Part 1

Entry ni akan jadi entry kurang kata2..
sebab nye aku peg layan floria ni sorang2 saje.so x de org nak sembang2
muka aku pon xde kat tempat ni. kesian kan..(kesian, kesian,kesian..cam suara upin & ipin)
xde lah, mmg aku saja je p sorang2..senang sikit nak layan nafsu kamera aku..
aku x la terrer cam dave (shoot tokyo) or adiman.(they are my idol). nigel barker tu mmg jauh la sekali.
bila jalan2 tengok mamat2 kamera lain dengan lense canggih manggih, siap tripod, flash,trigger dan segala mak nenek gadgets..betapa rendahnye diri ini terasa..bertemankan sebijik DSLR beginner ngan lense kit sahaja..tapi practice make perfect hehe..
eh..banyak lak kata-kata..

kind of remind me to someone too..azahar
tengok lambang MOA tu, teringat kat Azahar sbb keta dia ada sticker tu..

kind of impress with this built
mmg impress ngan masjid ni..Gambar ni aku shhot dari monumen apetah.
lebah
bila budak2 lalu je "ayah/mama...lebah"
bunga lagi..
kalau la mak ada, mau beliau merengek2 suh bwk balik bunga ni

kind of remind me to someone, che kamal..
Belon ni wat aku teringat kt Che kamal..(kerana sesuatu pekara)





so..akan bersambung sbb ada lagi x upload dalam flickr.
gambar bot berhias x yah harap la..
night shoot cam hampeh..

No comments:

Post a Comment