Sunday, July 24, 2011

sentimentel pulak...

malam ni aku rasa nak bersentimentel..
apasal?
ntah..
aku baru perasan aku tak pernah ada cita-cita nak jadi kaya raya
jarang verangan pakai merc ke, rolls royce ke, hatta BMW (ada gak verangan nak beli honda civic/lancer hehe)
pun aku x pernah verangan nak beli umah juta2..
mmm..aku nak berjaya dalam kerja aku je
nak senang la ( no necessarily kaya raya macam Dato' Siti)
nak bahagia dunia akhirat..
dalam semua yang aku buat..
tapi aku nak mengembara ke banyak tempat
ada rumah yang selesa
ada kereta yang baik
bebas hutang
ada simpanan untuk masa-masa kritikal
simple kan
InsyaAllah, semoga aku ada masa, kesempatan dan kewangan..
harap2 sekali dapat menunaikan umrah ngan whole family sesama..
itu aje..


done..


dzuli

No comments:

Post a Comment