Friday, July 8, 2011

They still remember me-ahahaha..(entry perasan)

Kem Syed Putra..
one of the best moments in my whole 27 years hehehe..
a few days back, tak tau naper, I really miss them
cik Tun,En Muz,Azahar..
miss the moments breakfast and lepak2 petang with them
pekara yang lama x buat semenjak almost 2 month kat LEKAS ni..

then..
tuesday -En Azli call...sbb aku blom bagi no akaun astro sembang2 sikit..Kem Syed Putra sudah selamat diserahkan kepada tuan empunya.

wednesday-azahar call...teringat kat aku la tu wahahaha..saja nak sembang2 konon. tapi x buleh la sembang lama-lama sebab time keja..ramai pulak dok carik aku time tu.

friday-En muz call aku..tapi aku x dengar, so aku call dia balik.lama x sembang2 ngan brader@ mentor aku tu..

ada FB chat ngan cik tun..InsyaAllah, kalo xde ape2 perhimpunan halal ke haram ke bersih ke kotor ke,kami nak jupe kat Floria Putrajaya..lama gila tak menembak ngan akak tu..

they really made up my day..seriously..(happy even paperwork aku, almost semua kena reject).

tadi, balik keja lepak ramai2 kat mamak...wahh..memori Kem Syed Putra suddenly came back but with my new colleagues..ada mena (CMD land exec), syida (TA),yana (admin), Ro (Eng cam aku), En Mukhti (admin&CMD),En Din (Peronda),Adam(SV),shah (M&E Sv) last but not least kak wan (PR)..ramai kan...the more the merrier..


dzuli

No comments:

Post a Comment