Friday, September 23, 2011

yang mana satu

samsung ace


blackberry curve 9300

samsung corby aku mengalami sakit tua yang serius.
guna 20 minit talk time buleh dia padam lak

so kerana aku sorg manusia yang tight budget
2 hendpon diatas je yg memenuhi ciri-ciri bajet aku
tu pon aku bercadang nak tawar kaw-kaw ngan tokey kedai

Yang mana satu ntah
ramai org vote BB
tapi..oohh sgt corporat gittew
pakai BB

kalau samsung
cool gak
baru la macam K-Pop hahaha..





dzuli

2 comments:

  1. aku tak penah pakai samsung so tak tau. tp aku ada bb, okla so far puas hati. cuma keypad kecik, slalu salah eja kalau menaip. haha. brp rege utk both phone ni?

    ReplyDelete
  2. 2-2 ni dlm range 800 ...aku pkai samsung sblm ni, n aku suke :-)..

    tp ramai kawan2 suh guna BB, diorg kata lebih sesuai utk keja..

    ReplyDelete