Wednesday, October 5, 2011

seminggu lagi

InsyaAllah dlam seminggu lagi, mak and abah akan menyahut salah satu seruan Allah & rukun islam ke-5 iaitu menunaikan fardhu Haji.
semoga perjalanan mereka selamat, penuh keberkatan dan dikurniakan Haji yang mabrur
begitu juga dengan jemaah yang lain yang datang dari seluruh dunia.

Sebagai anak, aku hanya boleh mendokan yang terbaik untuk mereka
semoga mereka selamat pergi & selamat kembali
selama 27 tahun aku hidup dengan diorg, paling jauh pon hanyalah kuantan-perak.
now, 45 days berjauhan beribu2 batu dengan diorang.
tapi aku kena sabar...benda bukan main2..
bukan selalu dapat pergi sana
so, gunakan masa & kesempatan yang Allah bagi sebaik mungkin.

Semoga Allah permudahkan yang lain-lain jugak
urusan cuti aku (supaya dapat hantar diorang dengan tenang)
urusan adik2 aku
supaya aku ngan abang boleh menjaga adik2 aku 2 orang yang boleh tahan nakal tu baik2 selama diorang ada kat sana.
kena jaga baik2 supaya mak ngan abah tak susah hati masa buat ibadah nanti
bukan jaga apa pun, just pasikan diorang jaga diri baik-baik je...

So..InsyaAllah...semoga semuanya selamat

dzuli

2 comments:

  1. semoga dorang selamat pegi dan pulang dengan selamatnya.

    ReplyDelete