Saturday, November 5, 2011

salam.aidiladha



Esok hari raya aidiladha.. mak n abah sdg berwukuf di Arafah..kami beraya di umah abang. Kakcik keja.. sedih jugak x dpt berkumpul. Syukur lah ada mak njang dtg k.l... xde la rasa lonely sgt.. tadi kami masak mee kari, popia... hmmm sgt teringat kat kacik.. mesti dia dok layan kucing dia makan... ok lah selamat hari Raya aidiladha semua

Published with Blogger-droid v2.0

4 comments:

  1. aku rasa cam sedih tp nk tersengih kat part akak ko layan kucing mkn...hehe...sbb kdg2 aku pun gitu.

    mknan ko meriah gak eh thn ni..alhamdulillah..rezeki. nti colling la parents ko..mesti terubat rindu

    ReplyDelete
  2. Hehe, da kol mak aku smlm.. makanan meriah sb mak sedara aku nak dtg mlm tadi.. neway thanks beb..harap ko pon enjoy this festive season..
    Sbnarnye, Kakcik tu adik aku hahaha..

    ReplyDelete
  3. ler...aku ingt akak besau ko...hehe

    btw aku tak ko utk kuiz 26 soalan...sila jwb! :P

    ReplyDelete
  4. haha..ok2 nanti malam2 aku jawab

    ReplyDelete