Monday, June 25, 2012

Movies lagi

Just to share about some recently watched movies

1) Abraham Lincoln vampire hunter.

Another vampire story (haven't enough with twilight saga). But overall I think it is BEST!!
Expectation aku tak tinggi sangat sebab takde pun dengar review-review best dari orang.Tapi this is Tim Burton movie, biasanya movie Tim Burton ialah awesome.
Then, aku dengar radio yang bagitau filem ni satu fiksyen yang menggunakan fakta sebenar Abraham Lincoln. Wah..terus aku teruja untuk tengok.Filem ni highly recommended, pergi lah tengok. Penakut macam aku memang menjerit sorang-sorang 2-3  kali.

Img:Google


2) Madagascar 3

Filem yang ditunggu-tunggu (oleh aku), yeah..they're back. Madagascar paling lawak kot berbanding dengan Madagascar 1& 2. Tapi biasalah, kartun..budak-budak ramai, bila part tengah-tengah yang banyak cakap tu, bising la diorang. Tapi movie ni memang akan buat kita gelak dari mula sampai abis.Pun highly recommended. 
      

Img:Google


so, a few movies dalam waiting list aku lepas ni

  1. Spider-man
  2. Dark knight rises
  3. The Expandables 2
  4. Paranorman (If I have guts to watch it :-))




dzuli

2 comments:

  1. masalah nye i tgk madagascar tu ai tido je dr awal sampai abis.. apa pun tak tau...

    mengantuk sbb wat kek, tp gigih nak tgk jgk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila tido di rumah, bukan di cinema..
      best woo..rasa nak ripit..tapi rugi duit.

      Delete