Friday, December 21, 2012

CZ 12

selepas Breaking Dawn Part 2, CZ 12 plak menjadi pilihan aku untuk ditonton pada 1st day screening.
aku memang minat citer Jackie Chan, his temptation is hard to resist kekdahnye.
pandangan aku, cerita ni memang fun, light, tapi ada mesej.
dah la aku baru abis baca buku "Discover Beijing" and ada item-item dalam buku tu dalam citer ni,
ada jugak citer camne cara chinese buat artifak palsu, which aku pernah tengok dalam National Geographic Channel.

The best part, ada Kwon Sang Woo babeh, sapa k-fag memang la nak p tengok mamat tu. Actually aku tak tau pun citer ni ada KSW ni. Cameo movie ni pun best-best, ada Shi Qi, Daniel Wu ngan seorang perempuan yang aku rasa bini sebenar Jackie Chan ni.

aku rasa citer ni not a great movie, but worth to watch :-)

source:Google Images





dzuli

No comments:

Post a Comment