Thursday, January 17, 2013

malas

kenapa sekarang ni aku makin malas
bukan malas kerja..haipp
Alhamdulillah almost 8 bulan dekat sini
2 kali je mc (sebab sakit gigi &appointment dengan doc.)
harus ku akui mc pada pandangan mata aku = malas keja 
(sebab aku biasa buat dulu)
kalo sakit tu nak buat cmne kan...
ok melalut...

aku sangat malas nak drive
malas nak buat aktiviti perjimbaan sederhana
malas nak keluar rumah
nak pegi minum kat coffee shop macam selalu pun malas

last sunday, aku cancelkan plan nak p hiking kat bukit saga
sebab Malas..
aku nak lepak coffee shop habiskan buku "culture shock"
pun tak pegi sebab Malas
nak tengok wayang hari rabu (murah sikit)
tak pegi jugak sebab malas
nak pergi photoshoot macam biasa buat dekat precint 6
malasnya ya ampun
nak pergi pameran Sultan of Science,KLCC
malas!!!!!



adakah berkaitan dengan usia...
or, aku dah capai limit
or tak tahan tempat ramai orang (KLCC,bukit saga)
should i further study?
oh, aku tangguh niat tu sebab nak tunggu confirm dalam jawatan dulu



InsyaAllah next week nak balik kampung
5 hari, wauu macam cuti sem
sebab, aku tanak terlibat dengan massive jammed masa cuti CNY
tanak drive, so aku upah pemandu
(kaya kan?)


harapnye jangan malas bila balik nanti
sebab
aku 
rindu straits quay
dan pasemboq padang kota
dan awang... (eh, awang dah dapat tuan baru, tanak kacau)
dan aku nak pergi Penang Street art,Lebuh Ah Quee
tapi, dapatkah?
sebab tour guide gua




dah kawin T_T


kalau orang drive, bolehla snap pic macam ni

last time datang sini tahun 2011 


dzuli




No comments:

Post a Comment