Sunday, June 23, 2013

Floria putrajaya 2013-orkid

amaran: entry banyak gambar.

Floria 2013 datang lagi. ni dah kali ketiga aku terjah. jarak rumah ke putrajaya yang tak sampai satu marhalah membuatkan aku suka terjah events ni.
tahun ni tema orkid. bunga kegemaran mak aku, bunga yang degil. boleh givap nak tunggu bunga dia keluar. puas la kena buh arang, kepala ikan, dan lain-lain.

pendapat aku untuk events tahun ni: sama je macam tahun lepas. sila buat pembaharuan sikit la tahun depan ek. :-)
tahun ni aku tak masuk pun dalam ruang pameran air-cond tu sebab malas nak tunggu dia bukak. almaklum la kena VVIP melawat dulu, barulah kami boleh masuk. sebab dah pukul 10.00 pg, dah panas, aku tak larat nak tunggu dah.

Peta

burung??




Perbadanan putrajaya punya ruang pameran

DBKL..lawa, fink
Majlis bandaraya Melaka punya
ni unik, replika lombong Sg Lembing, Pahang

replika fort cornwalis, Penang lah
masa aku sampai, tak boleh masuk lagi dalam ni











walaupun dalam keadaan jerebu ni, kalau nak pergi layan
silakan.. tempat biasa, Precint 2, Putrajaya
sila pakai face mask okeh :-)

2 comments:

  1. betul lah ckp org..kalau tggal dekat..lagi malas nk pegi..opis JM beberapa meter je dari lokasi ni

    Event ni until hujung mggu ni ehh

    ReplyDelete
  2. yup, smpai hujung minggu..saya suka pergi sebab cantik & seronok utk photog.

    ReplyDelete