Monday, August 26, 2013

Dong Yi Shun - Chinese Muslim Food


Assalamualaikum

masih lagi beraya? what?
okeh, entry ni takde kena mengena dengan raya
nak share pasal satu restoran yang menghidangkan mee tarik
yaa, yang macam kat China tuh
tapi tak perlu ke Guilin ke ape ke
dekat Jalan Reko Kajang je.

nama restoran ni Dong Yi Shun
ada 2 cawangan, dekat Kelana Jaya dengan Kajang
yang kami try ni kat kajang


Menu

Fried dumpling - sedap

satay kambing - sedap, tapi liat sikit

schezuan noodle soup - sedap, tapi banyak

close up sikit handmade mee nih

mushroom ape tah, best gak

makanan sedap dan harga reasonable
tapi portion sangat besar, kitaorang dua- dua  tak abih makan
disarankan oder semangkuk je untuk 2 orang

Total harga untuk semua menu diatas termasuk air ialah RM 47 ++

Boleh pergi  try :-)


dzuli

6 comments:

  1. wah menarik ni...harus cuba ni...nampak yummy sate kambeng itu...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. satay kambing tu sedap, tapi kecik dan liat sikit haha.. kedai ni sebelah econsave jalan reko tuh

      Delete
    2. alahai beriya pergi td, sekali tutup plak...depa balik china kot...tutup 24-end of august...hehehe takde rezeki...

      Delete
  2. Boleh try jugak nie.. :D
    Maklum la mee tarik tu.. tak yah la pi macau nak cuba hahahaa..
    ( tiba2 macau ni pe hal ) :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...macau ada mee tarik gak eh?

      Delete
    2. aah.. ada mee tarik kat macau.. kata orang la :P

      Delete