Tuesday, September 17, 2013

terima kasih


Assalamualaikum

seminggu jugak la aku betul-betul terpisah dengan alam siber dan dunia luar
aku kena kurung dekat pinggir bandar sepang sana
ada tanggungjawab sikit

kenapa tajuk entry sedemikian rupa?
untuk dedikasikan kepada beberapa orang yang membantu aku semenjak dua menjak ni dan sejak setahun setengah yang lalu


1) terima kasih 1

nampak tak gentleman yang kat tengah gambar tu? dia boss aku. dengan tak malunya aku mengaku dia boss faveret aku haha. malangnya, jodoh takdak, dia kena tukar pergi unit lain. sedih, pedih, meroyanuolls pun tetap tak dapat menyelamatkan beliau. at least weolls dah cuba buat apa yang patut.
bye encik Boss, InsyaAllah jumpe lagi. bekerja dengan anda ialah salah satu "blessing" dalam dunia pekerjaan saya. Semoga sukses di tempat baru dan cepat naik pangkat :-P
*tinggalkan kuuuu..perlahan-lahan ku terimaaaaaa*

besday weols berempat yang disambut serentak, sorang takde dalam pic


2) terima kasih 2

masa kursus harituh, kami kena trekking. haa..bertahun aku tak p trekking tau. paling last pegi FRIM tu pun dalam tahun lepas kot. stamina dah la out. ini hutan betul-betul punya hutan, Hutan Simpan Tanjung Aru. naik bukit, turun bukit, meniti titian using, tali temali dan lain-lain. syukurlah dapat group yang best dan memahami. kami berlapan dapat melepasi halangan dan cabaran dengan jayanya.

pantai tanjung aru


3) Terima kasih 3
masih lagi kepada team mate kursus harituh. thanks sebab sudi menjadi kambing, upin,ipin dan jarjit hehe.. korang sporting abis walaupun kebanyakkannya ialah ibu-bapa orang.




4) Terima Kasih 4
thanks kepada blogger JariManis untuk FM dari australia ituh (gambar takde). Nanti ada rezeki, ai bagi yu souvenir dari negeri lain ek :-)



- tadi aku pergi buat check up, aku disyaki denggi.. Tolonglah bukan..:-(

dzuli

8 comments:

  1. Kasih mu di terima utk terima kasih no 4...(tak perlu letak gambar)..hiks..ole2 ciput je yg penting tanda ingatan tu..semoga persahabatan kita di alam blogger berkekalan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah... by the way, tulisan kat envelope tu lawa...

      Delete
  2. terima kasih kepada adik saya yang bagi tudung bawal pelangi dalam pic bawah sekali tu...

    ReplyDelete
  3. bagus la.. selalu ucapkan terima kasih ni.. hati akan lebih lembut.. :D
    ( ish kalau ada kasi pape mesti nama aku kuar no 5 hahahaaa.. :P )

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa.. dah kasi hint tu..paham2 la..hahaha

      Delete
  4. salam kenal...semoga persahabatan berterusan di alam blogging...Terima kasih ye.

    ReplyDelete