Wednesday, December 11, 2013

update terkini


busy sikit
hujung tahun ni banyak pulak jemputan karaoke, movie, mengeteh dan lain-lain

outstation pun ada 2 bulan ni.
semua belah pantai timur.
nak balik kampung pun tak sempat
hampunkan anaknda...

deadline lagi sebulan setengah ni.
masa untuk menggelupur siapkan kerja hahahaha


haih.


makan churros..omnomnomnom


dzuli

5 comments:

  1. Replies
    1. Spanish donut katanya ni kak...
      aah, memang ada rupa kacang botol.. :-D

      Delete
  2. Tak pernah makan..sedap tak?..kat mana nk carik...ahaha..teruk kan

    ReplyDelete
  3. Tak pernah mkn Churros ni..sedap tak...kat mana nak carik..ahahha...darat kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap jugak la, rasa donut.
      yg ni dekat Bandar puteri puchong, churros royale
      diorang kata paling sedap kat one utama, molten lava

      Delete